A kosarad üres
-
Bankkártya (OTP SimplePay)
Az online bankkártyás fizetések az OTP Mobil Kft. rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
-
Készpénzes fizetés
Készpénzes fizetési lehetőség személyes átvételkor.
-
Utánvétel
Az utánvételes fizetési módot választva a megrendelt termékek árát és a szállítási díj összegét a futárszolgálat munkatársának kell fizetni a csomag átvételekor.
-
Banki átutalás
A banki átutalást választva a termékek árát és a szállítási díj összegét 5 munkanapon belül az itt megadott Erste Bank számlaszámra kérjük átutalni vagy befizetni. Az összeg beérkezését követően a választott kézbesítési módon juttatjuk el a megrendelt termékeket. Az 5 napos határidőn belül el nem utalt megrendeléseket töröljük.
Számlaszám: 11600006-00000000-83815784
Számla tulajdonos: Mentusz Luca
Kérjük, a megjegyzés rovatba feltétlenül írja be a visszaigazoló e-mailben kapott megrendelés sorszámát!
-
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal bankkártyás fizetés után
A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben munkanapokon történik 8:00 és 17:00 között. Kérjük, olyan címet megadni, ahol ebben az idő intervallumban lehetőség van a csomag átvételére. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, utána a helyileg illetékes postán letétbe helyezi. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 1500 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon: (06-1) 333-7777
-
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal utánvéttel
A megrendelt termékeket az GLS Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget átvételkor a futárnak kell megfizetni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben munkanapokon történik 9:00 és 17:00 között. Kérjük, olyan címet megadni, ahol ebben az idő intervallumban lehetőség van a csomag átvételére. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszaküldésre kerül a Feladó részére. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 2300 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Futárszolgálat elérhetősége:
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefonszám: (+36 29) 88 67 00
Mobil: +36 20 890-0660 -
GLS csomagpontra előre utalás után
A megrendelt termékeket GLS Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget előre utalással kérjük kifizetni. A csomag átvételére a szállítást követően a vevő által megadott GLS csomagpontokon van lehetőség. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 2000 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Csomagautomaták címei a következő oldalon érhetők el:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
Kérjük a megrendelés során megjegyzésként feltüntetni a kiválasztott csomagpontot!
Futárszolgálat elérhetősége:
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefonszám: (+36 29) 88 67 00
Mobil: +36 20 890-0660 -
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal előre utalás esetén
A megrendelt termékeket GLS Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget előre utalással kérjük kifizetni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben munkanapokon történik 9:00 és 17:00 között. Kérjük, olyan címet megadni, ahol ebben az idő intervallumban lehetőség van a csomag átvételére. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, sikertelen kézbesítési esetén a csomag visszaküldésére kerül sor. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 2000 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon:
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefonszám: (+36 29) 88 67 00
Mobil: +36 20 890-0660 -
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal utánvéttel
A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget átvételkor a futárnak kell megfizetni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben munkanapokon történik 8:00 és 17:00 között. Kérjük, olyan címet megadni, ahol ebben az idő intervallumban lehetőség van a csomag átvételére. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, utána a helyileg illetékes postán letétbe helyezi. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 2000 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon: (06-1) 333-7777
-
MPL csomagautomatába előre utalás után
A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget előre utalással kérjük kifizetni. A csomag átvételére a szállítást követően a vevő által megadott MPL csomagautomatából van lehetőség. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 945 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Csomagautomaták címei a következő oldalon érhetők el:
https://www.posta.hu/csomagautomata
Kérjük a megrendelés során megjegyzésként feltüntetni a kiválasztott csomagautomatát!
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon: (06-1) 333-7777
-
PostaPont előre utalás után
A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget előre utalással kérjük kifizetni. Kérjük a csomagot átvételkor a postai dolgozó előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben a vásárló által megadott postapontra történik. A csomag átvételére a postapont nyitva tartási idejében van lehetőség a kézbesítéstől számított 10. munkanapig. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 1400 Ft.
Kérjük a megrendelés során megjegyzésként feltüntetni a kiválasztott postapontot!
Posta pont kereső:
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon: (06-1) 333-7777
-
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal előre utalás után
A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálattal küldjük (teljesítés 7 munkanapon belül). A megrendelés értékét és a szállítási költséget előre utalással kérjük kifizetni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!
A kézbesítés minden esetben munkanapokon történik 8:00 és 17:00 között. Kérjük, olyan címet megadni, ahol ebben az idő intervallumban lehetőség van a csomag átvételére. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, utána a helyileg illetékes postán letétbe helyezi. A termék szándékos át nem vétele nem egyenlő az elállási joggal!
Belföldi díjszabás: 1500 Ft.
20.000 Ft. feletti megrendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
Futárszolgálat elérhetősége:
Ügyfélszolgálati telefon: (06-1) 333-7777
-
Személyes átvétel
Vásárlóink személyesen is átvehetik a megrendelt termékeket az alábbi címen, nyitva tartási időn belül. Személyes átvételkor készpénzes és bankkártyás fizetésre egyaránt lehetőség van. A megrendelt terméket raktárunkból szállítjuk az átvevőpontra, ez néhány napot igénybe vehet. Az átvétel lehetséges időpontjáról e-mail értesítést küldünk. A vásárlástól számított 14. napig át nem vett termékek esetében töröljük a megrendelést.
Átvételi cím:
BaritosMineral ásványbolt
KÖKI Terminál 1. emelet 122/a üzlet
1191 Budapest, Vak Bottyán u. 75/A-C.
Nyitva tartás: hétfőtől szombatig 10-19 óráig, vasárnap 10-18 óráig.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36203572857